Ένας χρήστης αγόρασε ένα νέο τηλέφωνο από την T-Mobile και κατέληξε σε μια αντικατασταθείσα και βρώμικη μονάδα, προκαλώντας λίγο σάλο στην κοινότητα. Συνήθως, όταν οι πάροχοι αντικαθιστούν ένα smartphone υπό την εγγύηση, αποστέλλεται μια ανακαινισμένη μονάδα στη θέση της, κάτι που είναι εντάξει εφόσον λειτουργούν και οι δύο συσκευές. Σε μια έκπληξη, ένας πελάτης της T-Mobile αγόρασε ένα ολοκαίνουργιο Galaxy S24 FE και κατέληξε να πάρει ένα ανακαινισμένο τηλέφωνο, το οποίο φαίνεται να έχει λίγες χιλιάδες ώρες χρήσης.
Ένας χρήστης πλήρωσε την πλήρη τιμή για το Galaxy S24 FE στην T-Mobile και κατέληξε σε ένα μεταχειρισμένο ανακαινισμένο μοντέλο
Η αντικατάσταση ενός μεταχειρισμένου smartphone με ένα ανακαινισμένο έχει νόημα, αρκεί να συνοδεύεται από νέα μπαταρία. Ωστόσο, τα πράγματα πήραν λίγο διαφορετική τροπή όταν α Χρήστης Reddit αγόρασε ένα νέο Galaxy S24 FE από την T-Mobile. Το τηλέφωνο παραλήφθηκε νεκρό κατά την άφιξη, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ο χρήστης έκανε ό,τι θα έκανε ο καθένας από εμάς – ζητήστε από τον μεταφορέα μια νέα μονάδα αντικατάστασης. Το τηλέφωνο αντικατάστασης έφτασε πέντε ημέρες αργότερα, αλλά δεν ήταν στην αρχική του συσκευασία. Αυτή είναι η πρώτη ένδειξη ότι η συναλλαγή δεν πραγματοποιήθηκε όπως έπρεπε.
Η T-Mobile πιθανώς έστειλε τη συσκευή σε απλή λευκή συσκευασία, η οποία είναι πολύ διαφορετική από την αρχική της Samsung. Κατά την εξέταση της συσκευής, ο πελάτης παρατήρησε επίσης ότι η συσκευή αντικατάστασης είχε βρωμιά στα ηχεία και τη θύρα φόρτισης, υπονοώντας ότι η συσκευή χρησιμοποιήθηκε ήδη από άλλο χρήστη και η μονάδα δεν είχε εξεταστεί από ποιοτικό έλεγχο. Αφού έκανε κάποιες δοκιμές μέσω μιας διαγνωστικής εφαρμογής, ο χρήστης κατάλαβε ότι η μπαταρία είχε υποβαθμιστεί σε σύγκριση με ένα νέο τηλέφωνο, καθώς η συγκεκριμένη μονάδα έδειξε 9.000 ώρες χρήσης.
Πιστεύουμε ότι η T-Mobile θα έπρεπε να είχε λογοδοτήσει τη νεκρή συσκευή ως επιστροφή αντί για αντικατάσταση. Αυτό θα επέτρεπε στον πελάτη να λάβει μια νέα συσκευή αντί για μια ανακαινισμένη αντικατάσταση. Ένας άλλος χρήστης είπε στον συνδρομητή της T-Mobile να ρωτήσει για το ζήτημα μέσω της εξυπηρέτησης πελατών T-Force της T-Mobile. Αν και δεν είμαστε εξοικειωμένοι με την πλήρη ιστορία ή αν το πρόβλημα επιλύθηκε από τον μεταφορέα, φαίνεται ότι ο πελάτης πλήρωσε την πλήρη τιμή του Galaxy S24 FE και έλαβε ένα παλιό ανακαινισμένο μοντέλο.
Ο πελάτης θα έπρεπε να έχει χρησιμοποιήσει την αρχική εγγύηση της συσκευής αντί να την προωθήσει στον μεταφορέα ως αντικατάσταση. Θα μοιραστούμε περισσότερες λεπτομέρειες για την ιστορία, μόλις υπάρξουν περισσότερες πληροφορίες.
VIA: wccftech.com
Ένας χρήστης αγόρασε ένα νέο τηλέφωνο από την T-Mobile και κατέληξε σε μια αντικατασταθείσα και βρώμικη μονάδα, προκαλώντας λίγο σάλο στην κοινότητα. Συνήθως, όταν οι πάροχοι αντικαθιστούν ένα smartphone υπό την εγγύηση, αποστέλλεται μια ανακαινισμένη μονάδα στη θέση της, κάτι που είναι εντάξει εφόσον λειτουργούν και οι δύο συσκευές. Σε μια έκπληξη, ένας πελάτης της T-Mobile αγόρασε ένα ολοκαίνουργιο Galaxy S24 FE και κατέληξε να πάρει ένα ανακαινισμένο τηλέφωνο, το οποίο φαίνεται να έχει λίγες χιλιάδες ώρες χρήσης.
Ένας χρήστης πλήρωσε την πλήρη τιμή για το Galaxy S24 FE στην T-Mobile και κατέληξε σε ένα μεταχειρισμένο ανακαινισμένο μοντέλο
Η αντικατάσταση ενός μεταχειρισμένου smartphone με ένα ανακαινισμένο έχει νόημα, αρκεί να συνοδεύεται από νέα μπαταρία. Ωστόσο, τα πράγματα πήραν λίγο διαφορετική τροπή όταν α Χρήστης Reddit αγόρασε ένα νέο Galaxy S24 FE από την T-Mobile. Το τηλέφωνο παραλήφθηκε νεκρό κατά την άφιξη, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ο χρήστης έκανε ό,τι θα έκανε ο καθένας από εμάς – ζητήστε από τον μεταφορέα μια νέα μονάδα αντικατάστασης. Το τηλέφωνο αντικατάστασης έφτασε πέντε ημέρες αργότερα, αλλά δεν ήταν στην αρχική του συσκευασία. Αυτή είναι η πρώτη ένδειξη ότι η συναλλαγή δεν πραγματοποιήθηκε όπως έπρεπε.
Η T-Mobile πιθανώς έστειλε τη συσκευή σε απλή λευκή συσκευασία, η οποία είναι πολύ διαφορετική από την αρχική της Samsung. Κατά την εξέταση της συσκευής, ο πελάτης παρατήρησε επίσης ότι η συσκευή αντικατάστασης είχε βρωμιά στα ηχεία και τη θύρα φόρτισης, υπονοώντας ότι η συσκευή χρησιμοποιήθηκε ήδη από άλλο χρήστη και η μονάδα δεν είχε εξεταστεί από ποιοτικό έλεγχο. Αφού έκανε κάποιες δοκιμές μέσω μιας διαγνωστικής εφαρμογής, ο χρήστης κατάλαβε ότι η μπαταρία είχε υποβαθμιστεί σε σύγκριση με ένα νέο τηλέφωνο, καθώς η συγκεκριμένη μονάδα έδειξε 9.000 ώρες χρήσης.
Πιστεύουμε ότι η T-Mobile θα έπρεπε να είχε λογοδοτήσει τη νεκρή συσκευή ως επιστροφή αντί για αντικατάσταση. Αυτό θα επέτρεπε στον πελάτη να λάβει μια νέα συσκευή αντί για μια ανακαινισμένη αντικατάσταση. Ένας άλλος χρήστης είπε στον συνδρομητή της T-Mobile να ρωτήσει για το ζήτημα μέσω της εξυπηρέτησης πελατών T-Force της T-Mobile. Αν και δεν είμαστε εξοικειωμένοι με την πλήρη ιστορία ή αν το πρόβλημα επιλύθηκε από τον μεταφορέα, φαίνεται ότι ο πελάτης πλήρωσε την πλήρη τιμή του Galaxy S24 FE και έλαβε ένα παλιό ανακαινισμένο μοντέλο.
Ο πελάτης θα έπρεπε να έχει χρησιμοποιήσει την αρχική εγγύηση της συσκευής αντί να την προωθήσει στον μεταφορέα ως αντικατάσταση. Θα μοιραστούμε περισσότερες λεπτομέρειες για την ιστορία, μόλις υπάρξουν περισσότερες πληροφορίες.
VIA: Πηγή Άρθρου
Greek Live Channels Όλα τα Ελληνικά κανάλια: Βρίσκεστε μακριά από το σπίτι ή δεν έχετε πρόσβαση σε τηλεόραση; Το IPTV σας επιτρέπει να παρακολουθείτε όλα τα Ελληνικά κανάλια και άλλο περιεχόμενο από οποιαδήποτε συσκευή συνδεδεμένη στο διαδίκτυο. Αν θες πρόσβαση σε όλα τα Ελληνικά κανάλια Πατήστε Εδώ
Ακολουθήστε το TechFreak.GR στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας.