Όταν μπαίνετε σε ένα Starbucks αυτήν την εβδομάδα, ίσως παρατηρήσετε κάτι διαφορετικό. Ο γίγαντας του καφέ εκτοξεύει μια σειρά αλλαγών που στοχεύουν στην αναζωογόνηση της ζεστού, κοινοτικής ατμόσφαιρας που κάποτε ορίσει τα καφέ του. Από την επιστροφή των μπαρ καρυκεύματος σε δωρεάν ξαναγεμίσματα για πελάτες στο κατάστημα, η Starbucks στοιχηματίζει μεγάλο στη νοσταλγία και μια εμπειρία premium για να κερδίσει τους πελάτες και να ενισχύσει τις αγωνιστικές πωλήσεις της.
Το Starbucks φέρνει πίσω την αίσθηση του καφέ
Ξεκινώντας από τη Δευτέρα, οι τοποθεσίες Starbucks στις ΗΠΑ και στον Καναδά επανεισάγουν μερικά γνωστά χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένων των μπαρ καρυκεύματος με κρέμα γάλακτος, γάλα και γλυκαντικά. Αυτοί οι σταθμοί απομακρύνθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, αλλά η επιστροφή τους σηματοδοτεί μια στροφή πίσω στις ρίζες της αλυσίδας ως φιλόξενη τρίτη θέση μεταξύ σπιτιού και εργασίας. Οι πελάτες που παραγγέλνουν ποτά “για εδώ” θα σερβίρονται επίσης σε κεραμικές κούπες ή τα δικά τους επαναχρησιμοποιήσιμα κύπελλα, με δωρεάν ξαναγεμίσεις σε καυτό ή παγωμένο καφέ και τσάι – ένα perk που προηγουμένως προορίζεται για τα μέλη του προγράμματος πίστης.
Οι baristas φέρνουν επίσης πίσω ένα προσωπικό άγγιγμα: χειρόγραφα ονόματα σε κύπελλα χρησιμοποιώντας sharpies. Αυτή η μικρή αλλά σημαντική λεπτομέρεια είναι μέρος του σχεδίου του CEO Brian Niccol να αναζωπυρώσει την ανθρώπινη σύνδεση που πιστεύει ότι έχει χαθεί τα τελευταία χρόνια. “Οι πελάτες μας το ζητούν και οι baristas μας λένε ότι θα τους βοηθούσε να παραδώσουν την ταχύτητα υπηρεσίας που θέλουν να παρέχουν”, δήλωσε ο Niccol σε πρόσφατη κλήση κερδών.
Το 98% των συνδικαλισμένων εργαζομένων Starbucks Back Strike
Ένας νέος κώδικας δεοντολογίας για καφέ
Παράλληλα με αυτές τις νοσταλγικές ενημερώσεις, η Starbucks εφαρμόζει έναν κώδικα δεοντολογίας καφέ για να διευκρινίσει ότι οι χώροι του είναι για την πληρωμή πελατών και υπαλλήλων. Η νέα πολιτική περιορίζει την πρόσβαση σε τουαλέτες και χώρους καθισμάτων σε όσους κάνουν μια αγορά, μια αναστροφή της πολιτικής ανοιχτής πόρτας της αλυσίδας 2018. Η κίνηση έχει προκαλέσει μικτές αντιδράσεις, με ορισμένους υπαλλήλους να καλωσόρισαν τη σαφήνεια και άλλοι που εκφράζουν ανησυχίες για την απομάκρυνση όσων έχουν ανάγκη.
“Είμαστε στις πρώτες γραμμές που πρέπει να έχουμε αυτές τις συνομιλίες με τους πελάτες, μερικοί από τους οποίους δεν πρόκειται να το πάρουν καλά”, δήλωσε η Michelle Eisen, barista και ηγέτης της ένωσης. Εν τω μεταξύ, η Rachel McVay, διευθυντής καταστημάτων στο Τέξας, επαίνεσε την πολιτική για τη δημιουργία ενός ασφαλέστερου και πιο φιλόξενου περιβάλλοντος. “Παρέχει σαφήνεια Baristas για το πώς να δώσει προτεραιότητα στους προστάτες και να οικοδομήσει εμπιστοσύνη”, είπε.
Πώς το απόθεμα Starbucks ανέβηκε 3% παρά τις απεργίες Barista σε 300 καταστήματα
Μπορεί η Starbucks να μετατρέψει τις πωλήσεις του;
Αυτές οι αλλαγές έρχονται καθώς η Starbucks αντιμετωπίζει την πρώτη ετήσια μείωση των πωλήσεων από την πανδημία. Οι παγκόσμιες πωλήσεις στα καταστήματα ανοίγουν τουλάχιστον ένα χρόνο μειώθηκαν κατά 7% το τελευταίο τρίμηνο, με τις συναλλαγές των πελατών να μειώνονται κατά 8%. Ο Niccol, ο οποίος πήρε το τιμόνι τον Σεπτέμβριο, βρίσκεται υπό πίεση για να αντιστρέψει αυτή την τάση. Η στρατηγική του επικεντρώνεται στην ενίσχυση της εμπειρίας στο κατάστημα, από ταχύτερη εξυπηρέτηση έως ασφάλιστους, όπως οι τέλεια κατασκευασμένες καραμέλες macchiatos με επτά κατακόρυφες και επτά οριζόντιες γραμμές καραμέλας.
Οι αναλυτές είναι προσεκτικά αισιόδοξοι. “Ίσως ένας από τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να βελτιώσουν την αντίληψη της αξίας είναι να κάνουμε την εμπειρία πιο ασφάλιστρα”, δήλωσε ο Eric Gonzalez, αναλυτής της KeyBanc Capital Markets. «Σας δίνοντάς σας μια κεραμική κούπα και σας κάνει να αισθάνεστε καλά για τον εαυτό σας όταν το πίνετε στο καφενείο – όπως βρίσκεστε σε ένα επεισόδιο φίλων».
Οι επενδυτές θα έχουν μια σαφέστερη εικόνα της προόδου της NICCOL όταν η Starbucks κυκλοφορεί την τελευταία έκθεση κερδών την Τρίτη. Ενώ το μπαρ είναι χαμηλό, το απόθεμα της εταιρείας αυξήθηκε κατά 7% κατά το παρελθόν έτος, αντανακλώντας την ελπίδα ότι αυτές οι αλλαγές θα αποδώσουν. Προς το παρόν, η Starbucks στοιχηματίζει ότι η επιστροφή στις ρίζες του καφέ – με μερικές σύγχρονες τσίμπημα – θα είναι αρκετό για να κερδίσει τους πελάτες και να αναζωογονήσει το εμπορικό σήμα της.
Προτεινόμενη πίστωση εικόνας: Ιούνιος Andrei George/Unsplash
VIA: Πηγή Άρθρου
Greek Live Channels Όλα τα Ελληνικά κανάλια: Βρίσκεστε μακριά από το σπίτι ή δεν έχετε πρόσβαση σε τηλεόραση; Το IPTV σας επιτρέπει να παρακολουθείτε όλα τα Ελληνικά κανάλια και άλλο περιεχόμενο από οποιαδήποτε συσκευή συνδεδεμένη στο διαδίκτυο. Αν θες πρόσβαση σε όλα τα Ελληνικά κανάλια Πατήστε Εδώ
Ακολουθήστε το TechFreak.GR στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας.