Ως ένα από τα πρώτα γεγονότα προεπισκόπησης του 2025, η Funcom προσκάλεσε πρόσφατα την WCCFTECH στην πατρίδα του στο Όσλο της Νορβηγίας να συμμετάσχει σε ένα από τα πρώτα αποκλειστικά πρακτικά γεγονότα για το επερχόμενο παιχνίδι για πολλούς παίκτες επιβίωσης, Dune Awakening. Ως μέρος μιας ομάδας λιγότερο από πενήντα επιρροές και δημοσιογράφους, μας επιτρέπεται να βιώσουμε τις πρώτες τέσσερις ώρες, ξεκινώντας από τη δημιουργία χαρακτήρων χωρίς σιδηροτροχιές.
Ο δημιουργικός διευθυντής Joel Bylos ξεκίνησε την εκδήλωση παρουσιάζοντας ένα κομμάτι του οράματος της Funcom για την ανάληψη του Arrakis και των δημιουργικών ελευθεριών με τις οποίες μπορούν να συνεργαστούν. Για έμπνευση, ο Dune Awakening βασίζεται κυρίως στα πρώτα βιβλία του Frank Herbert στην Dunology: Dune, Dune Messiah και τα παιδιά του Dune. Σε συνεργασία με μια καθιερωμένη σειρά ταινιών του Χόλιγουντ, υπήρξαν ορισμένοι περιορισμοί που έπρεπε να ακολουθήσει η Funcom, συμπεριλαμβανομένης της μη επέτρεψε να δείξει στους Fremen στο παιχνίδι, καθώς το Χόλιγουντ ήθελε να καθορίσει τον τρόπο με τον οποίο φαινόταν ο Fremen, καθώς και να διατηρήσει πολλούς χαρακτήρες και σημεία σχεδίασης Κάτω από περιτύλιξη για να μην καταστρέφει ακούσια το Dune Part 3. Όπως ο Joel το έθεσε συνοπτικά, “οι περιορισμοί οδηγούν στην ελευθερία και [thinking] γύρω από τις γωνίες “.
Η Funcom ήθελε να επαναλάβει για άλλη μια φορά ότι το Dune Awakening δεν έχει ένα δεύτερο m στο είδος και είναι μάλλον ένα παιχνίδι επιβίωσης για πολλούς παίκτες που έχει τεθεί σε ένα κοινό arrakis με εκατοντάδες παίκτες. Η απομάκρυνση του MMO, ή τουλάχιστον η λέξη μαζική, ήταν σημαντική για να αποστασιοποιηθεί από τη νοοτροπία άλεσης όπου οι αναζητήσεις υπαγορεύουν την εξέλιξη και όχι τη δημιουργία. Για το Funcom, το endgame που προορίζεται για το Dune Awakening είναι πολιτική ίντριγκα και πόλεμος φατρία. Για μερικούς, ο απώτερος στόχος στο Dune Awakening θα μάθει ανταγωνιστικά σπίτια και ότι το σπλαχνικό συστατικό PVP που έχουν προγραμματίσει.
Η προοριζόμενη εστίαση της Funcom για το Dune Awakening βασίζεται σε πέντε ξεχωριστούς πυλώνες που αποτελούν το Spice. S, για την επιβίωση και τον συνεχή αγώνα του παίκτη για νερό, καταφύγιο και ακμάζοντας μακριά από τα σκουλήκια άμμου. P, για την πολιτική επιβίωση και το endgame της ευθυγράμμισης με ένα από τα 25 μεγάλα σπίτια για την έκδοση διαταγμάτων σε ολόκληρο τον διακομιστή με βάση τα νικηφόρα ψηφοφορία (ένα παράδειγμα που έδωσε ο Joel ήταν να πούμε ότι όλα απογραφή μετά το θάνατο). Εγώ, για την άπειρη εξερεύνηση και τη χαρτογραφία και την εξερεύνηση με έναν χάρτη που αλλάζει εβδομάδα σε εβδομάδα, καθώς οι καταιγίδες Coriolis εξαλείφουν την επιφάνεια του Arrakis και τα δύο δέρματα και επανεμφανίζονται τα ορόσημα με το περιστασιακό μοναδικό σημείο ενδιαφέροντος ή μπουντρούμι. C, για συνδυασμένα όπλα και την εστίασή τους στην ανάμειξη τόσο της μάχης και της μάχης. Τέλος, το E είναι για έκφραση και προσαρμογή, με την κεντρική εστίαση στα συστήματα κτιρίων καθώς και την κατασκευή παικτών και τις προσαρμογές της μόδας.
Το hands-on με Dune: Awakening επικεντρώθηκε στην πρώτη φάση της προβλεπόμενης ροής του παιχνιδιού: επιβίωση. Από τις πρώτες στιγμές της δημιουργίας χαρακτήρων για να πέσει κυριολεκτικά σε μια βυθισμένη σπηλιά και να αναγκαστεί να χαράξει την έξοδο κάποιου, ο Dune: η αφύπνιση είναι βαριά στα μαθήματα, καθώς οι νέοι μηχανικοί αποδίδονται στον παίκτη και δημιουργούνται πολύ σαν άμμο σε μια κλεψύδρα. Για κάθε αποστολή που προορίζεται να προωθήσει την ιστορία προς τα εμπρός, οι παίκτες έχουν δέκα περίπου στόχους για να μάθουν για τη χειροτεχνία και τη συγκέντρωση για να περάσουν πρώτα.
Πολλά από αυτά που μπορούσαμε να βιώσουμε από πρώτο χέρι ήταν ακόμα μόνο το σεμινάριο που προοριζόταν να εισαγάγει τους παίκτες στα βασικά στοιχεία της βάσης και στην κατασκευή του πρώτου μας οχήματος για να προχωρήσουμε περαιτέρω βόρεια στους αμμόλοφους. Με μόνο ένα περιορισμένο κλάσμα των διαθέσιμων δεξιοτήτων και εργαλείων, δεν είχαμε την ευκαιρία να βυθίσουμε σε μαθησιακές ικανότητες από άλλες τάξεις ή σε μοναδικά εξοπλισμούς που βρίσκονταν σε ένα ζευγάρι σχήματα θωράκισης χαμηλής κατάταξης που συναντήθηκα σε ένα ecolab που ξεπέρασε τους ληστές που Μου έδωσε μια ζώνη αναστολής με μια ισχυρή ολίσθηση που θα με βοηθούσε να διασχίσω σε περιοχές αναρρίχησης που δεν θα ήμουν κανονικά σε θέση να φτάσω σε ελάχιστη αντοχή.
Η μάχη είναι ένα κομμάτι μιας μικτής τσάντας στις πρώτες μου ώρες με τον Dune: Awakening. Ενώ είμαι σίγουρα ευτυχής που η Funcom είναι φιλόδοξη για την εξεύρεση τρόπων για να κάνει τη μάχη και τα όπλα που κυμαίνονταν τόσο εξίσου αποτελεσματικά, στην τρέχουσα κατάσταση, και τα δύο συστήματα θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν λίγο περισσότερο εξευγενισμό για να τους κάνουν να αισθάνονται σαν κάτι περισσότερο από άγρια στροφές γύρω από μερικές φορές. Αυτό νωρίς στην αφήγηση, ο παίκτης δεν έχει πρόσβαση στις ασπίδες, ενώ σχεδόν κάθε ανθρωποειδές που βρίσκεται στον τρόπο του παίκτη είναι εξοπλισμένο με ένα ως μέρος του τυποποιημένου κιτ τους. Για να περάσετε αυτό, υπάρχουν τελικά δύο τρόποι που λειτουργούν σταθερά καλά. Το ένα είναι να σπαταλάτε όλα τα βελάκια σας που προσπαθούν να ξεπεράσουν τον εχθρό και να υπερφορτωθούν τις ασπίδες τους. Το άλλο είναι να καρφώσει ένα απλό combo μελετούς τριών χτυπήματος και στη συνέχεια κρατήστε πατημένο το κουμπί επίθεσης για μια αργή λεπίδα για να σπρώξετε τις ασπίδες και να επιτεθείτε απευθείας. Θα ήθελα να δω περισσότερους δημιουργικούς τρόπους για να απενεργοποιήσω τις ασπίδες ενός εχθρού στην τελική απελευθέρωση και όχι το ίδιο απλό combo ξανά και ξανά. Ο σχεδιαστής μάχης έδειξε κάποιο παιχνίδι στο μεσαίο επίπεδο με την ανάμειξη σε ενεργές δεξιότητες όπως ένα γόνατο που μπορεί να βοηθήσει να φουσκώσει (λογοπαίγνιο που προορίζεται) στα μεταγενέστερα στάδια.
Πρώιμη χειροτεχνία στο Dune: Η Awakening έρχεται κάτω για τη συγκομιδή των υλικών που μπορείτε να συσσωρευτείτε και στη συνέχεια να κάνετε μια απλή βάση από το μηδέν (δάπεδο, τέσσερις τοίχους, οροφή και μια πόρτα στο ελάχιστο) και σιγά -σιγά να εισαγάγετε νέες εγκαταστάσεις χειροτεχνίας μετά την ολοκλήρωση σεμινάρια με την πάροδο του χρόνου. Κάνοντας μια βάση δημιουργεί επίσης ένα νέο σημείο ωοτοκίας, δίνοντας ένα μικρό κίνητρο για να σταματήσετε και να πάρετε μια αναπνοή αφού γεμίσετε τις τσέπες σας με πέτρες. Οι παίκτες έχουν τον οργανισμό να κατασκευάσει τα κτίριά τους ελεύθερα όπως επιθυμούν, αν και δεν υπήρχαν επιλογές για να κλειδώσουν κομμάτια όπως τοίχους μαζί ή ακόμα και να περιστρέψουν ένα αντικείμενο πριν το τοποθετήσουν στη βάση. Βρήκα ότι έπρεπε να περπατήσω φυσικά και να κυνηγήσω το Pixel για να βρω το τέλειο σημείο όπου θα μπορούσα να ρίξω ένα διυλιστήριο μεταλλεύματος χωρίς να επικαλύπτει ένα κοντινό κιβώτιο αποθήκευσης.
Όταν βρήκα τον εαυτό μου να θέλω να μετακομίσω στο βόρειο τμήμα του χάρτη, καλλιεργήσαμε τους πόρους για να δημιουργήσω ένα βασικό εργαλείο αντιγράφων και να αντιγράψω την υπάρχουσα βάση μου μόνο για να προσπαθήσω να το αναπτύξω σε άλλη τοποθεσία. Το άμεσο πρόβλημα που ανακάλυψα είναι ότι αντιγράφει μόνο τη συνολική διάταξη, οπότε εξαρτάται από μένα να εκμεταλλευτεί ένα ολόκληρο δεύτερο σύνολο υλικών για να ξεκινήσει τη δημιουργία της βάσης μου, κάτι που χρειάστηκε αρκετό χρόνο για να πάρει ακόμη και την απαιτούμενη ποσότητα πέτρας για να δημιουργήσετε τα θεμέλια και τους τοίχους. Εκ των υστέρων, θα είχε νόημα ότι δεν θα μπορούσα να αντιγράψω αποτελεσματικά τα υλικά μου, αλλά δεν ήταν άμεσα προφανές δεδομένου ότι τα περιορισμένα διαθέσιμα εργαλεία διαθέσιμα στην τρέχουσα κατασκευή.
Η Funcom βρίσκεται στη μέση της κατασκευής μιας αξιόλογης παρακολούθησης της κληρονομιάς του Frank Herbert με το πρώτο RPG για πολλούς παίκτες της σειράς Book Outside Outs the Muds των αρχών της δεκαετίας του 1990. Ενώ εξακολουθούν να υπάρχουν κάποιες βερνικίες για να εφαρμοστούν τόσο στη μηχανική μάχης όσο και στη χειροτεχνία, το μπαχαρικό είναι ήδη σε θέση να είναι το επόμενο χτύπημα της Funcom. Κρατήστε τα μπλε μάτια σας ανοιχτά για έναν αμμόλοφο: Awakening PC εκκίνηση αργότερα φέτος, με θύρες κονσόλας στο PlayStation 5 και Xbox Series S | x να ακολουθήσει.
[Editor’s Note: Wccftech was invited by Funcom’s public relations team to attend their hands-on preview event in Oslo, Norway. Travel accommodations were provided by Funcom.]
VIA: wccftech.com
Ως ένα από τα πρώτα γεγονότα προεπισκόπησης του 2025, η Funcom προσκάλεσε πρόσφατα την WCCFTECH στην πατρίδα του στο Όσλο της Νορβηγίας να συμμετάσχει σε ένα από τα πρώτα αποκλειστικά πρακτικά γεγονότα για το επερχόμενο παιχνίδι για πολλούς παίκτες επιβίωσης, Dune Awakening. Ως μέρος μιας ομάδας λιγότερο από πενήντα επιρροές και δημοσιογράφους, μας επιτρέπεται να βιώσουμε τις πρώτες τέσσερις ώρες, ξεκινώντας από τη δημιουργία χαρακτήρων χωρίς σιδηροτροχιές.
Ο δημιουργικός διευθυντής Joel Bylos ξεκίνησε την εκδήλωση παρουσιάζοντας ένα κομμάτι του οράματος της Funcom για την ανάληψη του Arrakis και των δημιουργικών ελευθεριών με τις οποίες μπορούν να συνεργαστούν. Για έμπνευση, ο Dune Awakening βασίζεται κυρίως στα πρώτα βιβλία του Frank Herbert στην Dunology: Dune, Dune Messiah και τα παιδιά του Dune. Σε συνεργασία με μια καθιερωμένη σειρά ταινιών του Χόλιγουντ, υπήρξαν ορισμένοι περιορισμοί που έπρεπε να ακολουθήσει η Funcom, συμπεριλαμβανομένης της μη επέτρεψε να δείξει στους Fremen στο παιχνίδι, καθώς το Χόλιγουντ ήθελε να καθορίσει τον τρόπο με τον οποίο φαινόταν ο Fremen, καθώς και να διατηρήσει πολλούς χαρακτήρες και σημεία σχεδίασης Κάτω από περιτύλιξη για να μην καταστρέφει ακούσια το Dune Part 3. Όπως ο Joel το έθεσε συνοπτικά, “οι περιορισμοί οδηγούν στην ελευθερία και [thinking] γύρω από τις γωνίες “.
Η Funcom ήθελε να επαναλάβει για άλλη μια φορά ότι το Dune Awakening δεν έχει ένα δεύτερο m στο είδος και είναι μάλλον ένα παιχνίδι επιβίωσης για πολλούς παίκτες που έχει τεθεί σε ένα κοινό arrakis με εκατοντάδες παίκτες. Η απομάκρυνση του MMO, ή τουλάχιστον η λέξη μαζική, ήταν σημαντική για να αποστασιοποιηθεί από τη νοοτροπία άλεσης όπου οι αναζητήσεις υπαγορεύουν την εξέλιξη και όχι τη δημιουργία. Για το Funcom, το endgame που προορίζεται για το Dune Awakening είναι πολιτική ίντριγκα και πόλεμος φατρία. Για μερικούς, ο απώτερος στόχος στο Dune Awakening θα μάθει ανταγωνιστικά σπίτια και ότι το σπλαχνικό συστατικό PVP που έχουν προγραμματίσει.
Η προοριζόμενη εστίαση της Funcom για το Dune Awakening βασίζεται σε πέντε ξεχωριστούς πυλώνες που αποτελούν το Spice. S, για την επιβίωση και τον συνεχή αγώνα του παίκτη για νερό, καταφύγιο και ακμάζοντας μακριά από τα σκουλήκια άμμου. P, για την πολιτική επιβίωση και το endgame της ευθυγράμμισης με ένα από τα 25 μεγάλα σπίτια για την έκδοση διαταγμάτων σε ολόκληρο τον διακομιστή με βάση τα νικηφόρα ψηφοφορία (ένα παράδειγμα που έδωσε ο Joel ήταν να πούμε ότι όλα απογραφή μετά το θάνατο). Εγώ, για την άπειρη εξερεύνηση και τη χαρτογραφία και την εξερεύνηση με έναν χάρτη που αλλάζει εβδομάδα σε εβδομάδα, καθώς οι καταιγίδες Coriolis εξαλείφουν την επιφάνεια του Arrakis και τα δύο δέρματα και επανεμφανίζονται τα ορόσημα με το περιστασιακό μοναδικό σημείο ενδιαφέροντος ή μπουντρούμι. C, για συνδυασμένα όπλα και την εστίασή τους στην ανάμειξη τόσο της μάχης και της μάχης. Τέλος, το E είναι για έκφραση και προσαρμογή, με την κεντρική εστίαση στα συστήματα κτιρίων καθώς και την κατασκευή παικτών και τις προσαρμογές της μόδας.
Το hands-on με Dune: Awakening επικεντρώθηκε στην πρώτη φάση της προβλεπόμενης ροής του παιχνιδιού: επιβίωση. Από τις πρώτες στιγμές της δημιουργίας χαρακτήρων για να πέσει κυριολεκτικά σε μια βυθισμένη σπηλιά και να αναγκαστεί να χαράξει την έξοδο κάποιου, ο Dune: η αφύπνιση είναι βαριά στα μαθήματα, καθώς οι νέοι μηχανικοί αποδίδονται στον παίκτη και δημιουργούνται πολύ σαν άμμο σε μια κλεψύδρα. Για κάθε αποστολή που προορίζεται να προωθήσει την ιστορία προς τα εμπρός, οι παίκτες έχουν δέκα περίπου στόχους για να μάθουν για τη χειροτεχνία και τη συγκέντρωση για να περάσουν πρώτα.
Πολλά από αυτά που μπορούσαμε να βιώσουμε από πρώτο χέρι ήταν ακόμα μόνο το σεμινάριο που προοριζόταν να εισαγάγει τους παίκτες στα βασικά στοιχεία της βάσης και στην κατασκευή του πρώτου μας οχήματος για να προχωρήσουμε περαιτέρω βόρεια στους αμμόλοφους. Με μόνο ένα περιορισμένο κλάσμα των διαθέσιμων δεξιοτήτων και εργαλείων, δεν είχαμε την ευκαιρία να βυθίσουμε σε μαθησιακές ικανότητες από άλλες τάξεις ή σε μοναδικά εξοπλισμούς που βρίσκονταν σε ένα ζευγάρι σχήματα θωράκισης χαμηλής κατάταξης που συναντήθηκα σε ένα ecolab που ξεπέρασε τους ληστές που Μου έδωσε μια ζώνη αναστολής με μια ισχυρή ολίσθηση που θα με βοηθούσε να διασχίσω σε περιοχές αναρρίχησης που δεν θα ήμουν κανονικά σε θέση να φτάσω σε ελάχιστη αντοχή.
Η μάχη είναι ένα κομμάτι μιας μικτής τσάντας στις πρώτες μου ώρες με τον Dune: Awakening. Ενώ είμαι σίγουρα ευτυχής που η Funcom είναι φιλόδοξη για την εξεύρεση τρόπων για να κάνει τη μάχη και τα όπλα που κυμαίνονταν τόσο εξίσου αποτελεσματικά, στην τρέχουσα κατάσταση, και τα δύο συστήματα θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν λίγο περισσότερο εξευγενισμό για να τους κάνουν να αισθάνονται σαν κάτι περισσότερο από άγρια στροφές γύρω από μερικές φορές. Αυτό νωρίς στην αφήγηση, ο παίκτης δεν έχει πρόσβαση στις ασπίδες, ενώ σχεδόν κάθε ανθρωποειδές που βρίσκεται στον τρόπο του παίκτη είναι εξοπλισμένο με ένα ως μέρος του τυποποιημένου κιτ τους. Για να περάσετε αυτό, υπάρχουν τελικά δύο τρόποι που λειτουργούν σταθερά καλά. Το ένα είναι να σπαταλάτε όλα τα βελάκια σας που προσπαθούν να ξεπεράσουν τον εχθρό και να υπερφορτωθούν τις ασπίδες τους. Το άλλο είναι να καρφώσει ένα απλό combo μελετούς τριών χτυπήματος και στη συνέχεια κρατήστε πατημένο το κουμπί επίθεσης για μια αργή λεπίδα για να σπρώξετε τις ασπίδες και να επιτεθείτε απευθείας. Θα ήθελα να δω περισσότερους δημιουργικούς τρόπους για να απενεργοποιήσω τις ασπίδες ενός εχθρού στην τελική απελευθέρωση και όχι το ίδιο απλό combo ξανά και ξανά. Ο σχεδιαστής μάχης έδειξε κάποιο παιχνίδι στο μεσαίο επίπεδο με την ανάμειξη σε ενεργές δεξιότητες όπως ένα γόνατο που μπορεί να βοηθήσει να φουσκώσει (λογοπαίγνιο που προορίζεται) στα μεταγενέστερα στάδια.
Πρώιμη χειροτεχνία στο Dune: Η Awakening έρχεται κάτω για τη συγκομιδή των υλικών που μπορείτε να συσσωρευτείτε και στη συνέχεια να κάνετε μια απλή βάση από το μηδέν (δάπεδο, τέσσερις τοίχους, οροφή και μια πόρτα στο ελάχιστο) και σιγά -σιγά να εισαγάγετε νέες εγκαταστάσεις χειροτεχνίας μετά την ολοκλήρωση σεμινάρια με την πάροδο του χρόνου. Κάνοντας μια βάση δημιουργεί επίσης ένα νέο σημείο ωοτοκίας, δίνοντας ένα μικρό κίνητρο για να σταματήσετε και να πάρετε μια αναπνοή αφού γεμίσετε τις τσέπες σας με πέτρες. Οι παίκτες έχουν τον οργανισμό να κατασκευάσει τα κτίριά τους ελεύθερα όπως επιθυμούν, αν και δεν υπήρχαν επιλογές για να κλειδώσουν κομμάτια όπως τοίχους μαζί ή ακόμα και να περιστρέψουν ένα αντικείμενο πριν το τοποθετήσουν στη βάση. Βρήκα ότι έπρεπε να περπατήσω φυσικά και να κυνηγήσω το Pixel για να βρω το τέλειο σημείο όπου θα μπορούσα να ρίξω ένα διυλιστήριο μεταλλεύματος χωρίς να επικαλύπτει ένα κοντινό κιβώτιο αποθήκευσης.
Όταν βρήκα τον εαυτό μου να θέλω να μετακομίσω στο βόρειο τμήμα του χάρτη, καλλιεργήσαμε τους πόρους για να δημιουργήσω ένα βασικό εργαλείο αντιγράφων και να αντιγράψω την υπάρχουσα βάση μου μόνο για να προσπαθήσω να το αναπτύξω σε άλλη τοποθεσία. Το άμεσο πρόβλημα που ανακάλυψα είναι ότι αντιγράφει μόνο τη συνολική διάταξη, οπότε εξαρτάται από μένα να εκμεταλλευτεί ένα ολόκληρο δεύτερο σύνολο υλικών για να ξεκινήσει τη δημιουργία της βάσης μου, κάτι που χρειάστηκε αρκετό χρόνο για να πάρει ακόμη και την απαιτούμενη ποσότητα πέτρας για να δημιουργήσετε τα θεμέλια και τους τοίχους. Εκ των υστέρων, θα είχε νόημα ότι δεν θα μπορούσα να αντιγράψω αποτελεσματικά τα υλικά μου, αλλά δεν ήταν άμεσα προφανές δεδομένου ότι τα περιορισμένα διαθέσιμα εργαλεία διαθέσιμα στην τρέχουσα κατασκευή.
Η Funcom βρίσκεται στη μέση της κατασκευής μιας αξιόλογης παρακολούθησης της κληρονομιάς του Frank Herbert με το πρώτο RPG για πολλούς παίκτες της σειράς Book Outside Outs the Muds των αρχών της δεκαετίας του 1990. Ενώ εξακολουθούν να υπάρχουν κάποιες βερνικίες για να εφαρμοστούν τόσο στη μηχανική μάχης όσο και στη χειροτεχνία, το μπαχαρικό είναι ήδη σε θέση να είναι το επόμενο χτύπημα της Funcom. Κρατήστε τα μπλε μάτια σας ανοιχτά για έναν αμμόλοφο: Awakening PC εκκίνηση αργότερα φέτος, με θύρες κονσόλας στο PlayStation 5 και Xbox Series S | x να ακολουθήσει.
[Editor’s Note: Wccftech was invited by Funcom’s public relations team to attend their hands-on preview event in Oslo, Norway. Travel accommodations were provided by Funcom.]
VIA: Πηγή Άρθρου
Greek Live Channels Όλα τα Ελληνικά κανάλια: Βρίσκεστε μακριά από το σπίτι ή δεν έχετε πρόσβαση σε τηλεόραση; Το IPTV σας επιτρέπει να παρακολουθείτε όλα τα Ελληνικά κανάλια και άλλο περιεχόμενο από οποιαδήποτε συσκευή συνδεδεμένη στο διαδίκτυο. Αν θες πρόσβαση σε όλα τα Ελληνικά κανάλια Πατήστε Εδώ
Ακολουθήστε το TechFreak.GR στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας.