Το Stalker 2 είναι μια επιτυχία. Επίσημα, έχει πουλήσει ένα εκατομμύριο αντίτυπα σε PC και Xbox Series X και S, με πολλούς άλλους να παίζουν στο Game Pass. Αναφορές που προέρχονται από την Ουκρανία, όπου ο προγραμματιστής GSC Game World είχε αρχικά έδρα πριν από την πλήρη εισβολή της Ρωσίας στη χώρα το 2022, δείχνουν ότι το Stalker 2 είναι ήδη κερδοφόρο. Μιλάμε ακόμη και για μια σειρά Netflix.
Αλλά τι σημαίνει αυτή η επιτυχία για την ίδια την GSC Game World και το μέλλον του Stalker 2; Το IGN πήρε συνέντευξη από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της GSC, Ievgen Grygorovych, και τη δημιουργική διευθυντή Maria Grygorovych στα BAFTA στο Piccadilly του Λονδίνου μετά από μια προβολή του War Game: The Making of Stalker 2, για να ρωτήσει αν οι μεγάλες πωλήσεις του Stalker 2 άλλαξαν το παιχνίδι για τον προγραμματιστή.
Συζητώντας τον αντίκτυπο της κυκλοφορίας του Stalker 2 στα αγγλικά, που προφανώς δεν είναι η πρώτη τους γλώσσα, ο Ievgen και η Maria μίλησαν για το πώς το στούντιο αντιμετωπίζει τώρα μια «νέα πραγματικότητα» και μαζί της ένα μεγαλύτερο κοινό από ό, τι έπρεπε ποτέ να αντιμετωπίσει. Τα πρώτα βήματα ως μέρος αυτής της νέας πραγματικότητας θα περιστρέφονται γύρω από την εργασία για τη βελτίωση του ίδιου του Stalker 2, κάτι που η GSC έχει ήδη κάνει με πολλές ενημερώσεις κώδικα, αλλά και για να επεκτείνει τα σχέδιά της για συνεχή υποστήριξη.
«Πρέπει να σκεφτείτε σωστά γιατί τώρα έχουμε ένα πολύ μεγάλο κοινό και μερικές φορές διαφορετικά μέρη αυτού του κοινού θέλουν να δουν διαφορετικά πράγματα», δήλωσε η Maria.
«Πρέπει λοιπόν να ζήσουμε τώρα με αυτή τη νέα πραγματικότητα, με μια ζωντανή κοινότητα και να μιλήσουμε μαζί τους και να προσπαθήσουμε να τους καταλάβουμε ίσως βαθύτερα επειδή θέλουμε πραγματικά να κάνουμε τη σχέση μας καλή».
Ο Ievgen μπήκε σε περισσότερες λεπτομέρειες, λέγοντας ότι ενώ το σχέδιο της GSC για την ανάπτυξη μελλοντικών βιντεοπαιχνιδιών παραμένει αμετάβλητο, σχεδιάζει να επενδύσει ακόμη περισσότερα στην υποστήριξη μετά την κυκλοφορία του Stalker 2 από ό, τι είχε προβλέψει προηγουμένως.
«Πριν από περίπου πέντε χρόνια ή ίσως πριν από έξι χρόνια, είχαμε ένα σχέδιο για το τι θα κάναμε τα πλησιέστερα 10, 15 χρόνια», αποκάλυψε. «Τι έργα θέλουμε να κάνουμε, πώς θα μοιάζουν. Και όλα αυτά τα χρόνια ενημερώνουμε ελαφρώς αυτό το σχέδιο μετακινώντας τις ημερομηνίες προς τα εμπρός μέχρι να κυκλοφορήσουμε το παιχνίδι.
Και έτσι πέρασαν έξι χρόνια και εξακολουθούμε να θέλουμε να κάνουμε τα ίδια παιχνίδια όπως προγραμματίσαμε νωρίτερα και τίποτα δεν άλλαξε. Το μόνο πράγμα που άλλαξε είναι ότι δεν πιστεύαμε ότι θα θέλαμε να επενδύσουμε πολύ περισσότερο χρόνο σε ζωντανές ενημερώσεις του Stalker 2 μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού, ότι θα θέλαμε να προσθέσουμε πολύ περισσότερα πράγματα σε αυτό το παιχνίδι σε ζωντανές ενημερώσεις.»
Τι σημαίνει αυτό για το Stalker 2 και τους παίκτες του, τότε; Ο Ievgen επιβεβαίωσε ότι η GSC είναι τώρα σε θέση να προσθέσει ιδέες που αναγκάστηκε να κόψει από το παιχνίδι πριν από την κυκλοφορία επειδή δεν ήταν έτοιμες, και ακόμη και να προσθέσει νέες ιδέες που έχουν προκύψει μετά την κυκλοφορία του Stalker 2.
«Δεν περιμέναμε ότι θα επιστρέψουμε στη βελτίωση του Stalker 2 για πολύ», εξήγησε ο Ievgen. «Και τώρα έχουμε ακόμα το ίδιο σχέδιο για 10, 15 χρόνια ανάπτυξης άλλων πραγμάτων που θέλουμε. Αλλά και βάζοντας πολύ περισσότερα στην ανάπτυξη του Stalker 2.
«Γιατί πραγματικά αγαπώ τον κόσμο που χτίσαμε. Ακόμα βρίσκω πολλά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε καλύτερα και θέλουμε να τα κάνουμε καλύτερα. Και τώρα έχουμε παίκτες για τους οποίους μπορούμε να το κάνουμε αυτό, για τους οποίους πρέπει να το κάνουμε αυτό. Και μου δίνει κίνητρο και ώθηση να το κάνω».
Αυτές οι ίδιες αναφορές που προέρχονται από την Ουκρανία υποδηλώνουν ότι το Stalker 2 θα έχει τουλάχιστον δύο επεκτάσεις και ακόμη και multiplayer, κάτι που μπορεί να είναι μια από τις ιδέες για τις οποίες μιλούσε ο Ievgen. Η ελπίδα, φαίνεται, είναι ότι η επιτυχία του Stalker 2 θα μπορούσε να βοηθήσει να βάλει την Ουκρανία στον χάρτη ανάπτυξης παιχνιδιών, όπως είχε κάνει το The Witcher 2 της CD Projekt για την Πολωνία.
Βραχυπρόθεσμα, οι ενημερώσεις για την επίλυση προβλημάτων με το Stalker 2 συνεχίζονται, συμπεριλαμβανομένης μιας πολύ απαραίτητης ενημερωμένης έκδοσης κώδικα που βελτίωσε την κρίσιμη λειτουργία A-Life 2.0. Προηγουμένως, η GSC εξήγησε τι πήγε στραβά με το A-Life 2.0 του Stalker 2.
VIA: Πηγή Άρθρου
Greek Live Channels Όλα τα Ελληνικά κανάλια: Βρίσκεστε μακριά από το σπίτι ή δεν έχετε πρόσβαση σε τηλεόραση; Το IPTV σας επιτρέπει να παρακολουθείτε όλα τα Ελληνικά κανάλια και άλλο περιεχόμενο από οποιαδήποτε συσκευή συνδεδεμένη στο διαδίκτυο. Αν θες πρόσβαση σε όλα τα Ελληνικά κανάλια Πατήστε Εδώ
Ακολουθήστε το TechFreak.GR στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας.