Η Microsoft διαθέτει αρχεία Xbox, αλλά η κατάρρευση των πωλήσεων υλικού σέρνει τα έσοδα από τυχερά παιχνίδια - StarLink Greece
Η Microsoft διαθέτει αρχεία Xbox, αλλά η κατάρρευση των πωλήσεων υλικού σέρνει τα έσοδα από τυχερά παιχνίδια - StarLink Greece


Μόλις χθες, αναφέρθηκε ότι η Microsoft κατατάχθηκε ως ο κορυφαίος εκδότης παιχνιδιών στον κόσμο τον περασμένο μήνα. Και όμως, τους δεύτερο τρίμηνο, οικονομικό έτος 2025 οικονομική έκθεση Δεν ζωγραφίζει ακριβώς μια ροζ εικόνα του τμήματος τυχερών παιχνιδιών. Σίγουρα, ο Διευθύνων Σύμβουλος Satya Nadella καυχιόταν περίπου μερικά αρχεία για το Xbox Cloud Gaming, το Game Pass και τα επιτυχημένα παιχνίδια όπως το Call of Duty: Black Ops 6 και η Indiana Jones και ο Μεγάλος Κύκλος:

Είμαστε επικεντρωμένοι στη βελτίωση της κερδοφορίας της επιχείρησης προκειμένου να την τοποθετήσουμε για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη, που οδηγείται από υψηλότερες περιεχομένου και υπηρεσίες πλατφόρμας. Και παραδίδουμε αυτό το σχέδιο.

Το Black Ops 6 ήταν το παιχνίδι κορυφαίων πωλήσεων στο Xbox και το PlayStation αυτό το τρίμηνο-και είδε περισσότερους παίκτες στο τρίμηνο εκτόξευσης από οποιαδήποτε άλλη πληρωμένη κυκλοφορία στην ιστορία franchise. Και είδαμε κριτικές για την Indiana Jones και τον Μεγάλο Κύκλο, ο οποίος έχει ήδη παίξει από περισσότερους από 4 εκατομμύρια ανθρώπους.

Συνεχίζουμε επίσης να βλέπουμε ισχυρή δυναμική για το Xbox Cloud Gaming, με ρεκόρ 140 εκατομμυρίων ωρών που ρέει αυτό το τρίμηνο. Το All-Up, το Game Pass έθεσε ένα νέο τριμηνιαίο ρεκόρ για τα έσοδα και αύξησε τη βάση συνδρομητών PC κατά περισσότερο από 30%, καθώς εστιάζουμε στην οδήγηση πλήρως πληρωμένων συνδρομητών σε όλα τα τελικά σημεία.

Όταν κοιτάζετε πιο κοντά στους αριθμούς, όμως, τα έσοδα από το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες του Xbox αυξήθηκαν μόνο κατά 2%, αν και η Microsoft δήλωσε ότι είναι παραπάνω προσδοκίες χάρη στην υψηλότερη από την εκτόξευση από την Activision Blizzard, κυρίως Call of Duty: Black Ops 6. Η ανάπτυξη Ήταν αυτό το μικρό επειδή τα έσοδα από τυχερά παιχνίδια μειώθηκαν ειδικά κατά 7%, μειώθηκαν από την κατάρρευση των εσόδων του υλικού Xbox (-29%). Ο επικεφαλής οικονομικός διευθυντής της Microsoft, Amy Hood, παραδέχτηκε την κλήση κερδών:

Στα τυχερά παιχνίδια, τα έσοδα μειώθηκαν κατά 7% (8% σε σταθερό νόμισμα), καθώς η αύξηση του περιεχομένου και των υπηρεσιών συνέχισε να αντισταθμίζεται από μειώσεις υλικού.

Δεν υπάρχει φαινομενικά κανένα τέλος στο βλέμμα για αυτές τις μειώσεις υλικού Xbox, οι οποίες ήταν σταθερές για πολλά τρίμηνα τώρα. Εν μέρει, μπορεί να οφείλεται ακόμη και στη στρατηγική πολλαπλών πλατφορμών της Microsoft. Μερικοί παίκτες αναμφισβήτητα δεν βλέπουν κανένα λόγο να αγοράσουν ένα Xbox όταν μπορούν να πάρουν τα παιχνίδια τους όχι μόνο στον υπολογιστή αλλά και στις πλατφόρμες PlayStation ή Nintendo. Η Microsoft πιστεύει σίγουρα ότι ο διακόπτης προς την Multiplatform, επιβεβαιώθηκε και πάλι από τον CEO του παιχνιδιού Phil Spencer μόλις πριν από λίγες ημέρες, αξίζει τον κόπο στο τέλος. Προς το παρόν, ωστόσο, οι αγώνες συνεχίζονται. Θα μπορούσε αυτό να οδηγήσει στην εγκατάλειψη του υλικού Xbox στο σύνολό του; Εκείνη τη στιγμή, η Microsoft εξακολουθεί να πιστεύει ότι μπορεί να το μετατρέψει αυτό κάνοντας το υλικό του πιο δελεαστικό από μόνο του παρά να βασίζεται σε αποκλειστικά παιχνίδια. Σε πρόσφατη συνέντευξη με τον Destin LegarieΟ Phil Spencer δήλωσε:

Θέλω να καινοτομούμε και να κάνουμε υλικό τον διαφοροποιητή. Έχουμε πάρει σε αυτό το χώρο όπου η διαφοροποίηση στο υλικό έχει μειωθεί και είναι πραγματικά «κλειδωμένα παιχνίδια» που έχουν γίνει η ταυτότητα του υλικού. Αγαπώ όταν βλέπω χειροκίνητα, όταν βλέπω μοναδικά πράγματα που κάνουν οι κατασκευαστές υλικού. Θέλω το υλικό μας να ανταγωνιστεί την εξουσία και την καινοτομία. Ας συνεχίσουμε λοιπόν η πλατφόρμα μας να καινοτομούμε με τις υπηρεσίες και το έργο υλικού που κάνουμε – είτε πρόκειται για ελεγκτή, δύναμη ή κινητικότητα.



VIA: wccftech.com


Μόλις χθες, αναφέρθηκε ότι η Microsoft κατατάχθηκε ως ο κορυφαίος εκδότης παιχνιδιών στον κόσμο τον περασμένο μήνα. Και όμως, τους δεύτερο τρίμηνο, οικονομικό έτος 2025 οικονομική έκθεση Δεν ζωγραφίζει ακριβώς μια ροζ εικόνα του τμήματος τυχερών παιχνιδιών. Σίγουρα, ο Διευθύνων Σύμβουλος Satya Nadella καυχιόταν περίπου μερικά αρχεία για το Xbox Cloud Gaming, το Game Pass και τα επιτυχημένα παιχνίδια όπως το Call of Duty: Black Ops 6 και η Indiana Jones και ο Μεγάλος Κύκλος:

Είμαστε επικεντρωμένοι στη βελτίωση της κερδοφορίας της επιχείρησης προκειμένου να την τοποθετήσουμε για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη, που οδηγείται από υψηλότερες περιεχομένου και υπηρεσίες πλατφόρμας. Και παραδίδουμε αυτό το σχέδιο.

Το Black Ops 6 ήταν το παιχνίδι κορυφαίων πωλήσεων στο Xbox και το PlayStation αυτό το τρίμηνο-και είδε περισσότερους παίκτες στο τρίμηνο εκτόξευσης από οποιαδήποτε άλλη πληρωμένη κυκλοφορία στην ιστορία franchise. Και είδαμε κριτικές για την Indiana Jones και τον Μεγάλο Κύκλο, ο οποίος έχει ήδη παίξει από περισσότερους από 4 εκατομμύρια ανθρώπους.

Συνεχίζουμε επίσης να βλέπουμε ισχυρή δυναμική για το Xbox Cloud Gaming, με ρεκόρ 140 εκατομμυρίων ωρών που ρέει αυτό το τρίμηνο. Το All-Up, το Game Pass έθεσε ένα νέο τριμηνιαίο ρεκόρ για τα έσοδα και αύξησε τη βάση συνδρομητών PC κατά περισσότερο από 30%, καθώς εστιάζουμε στην οδήγηση πλήρως πληρωμένων συνδρομητών σε όλα τα τελικά σημεία.

Όταν κοιτάζετε πιο κοντά στους αριθμούς, όμως, τα έσοδα από το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες του Xbox αυξήθηκαν μόνο κατά 2%, αν και η Microsoft δήλωσε ότι είναι παραπάνω προσδοκίες χάρη στην υψηλότερη από την εκτόξευση από την Activision Blizzard, κυρίως Call of Duty: Black Ops 6. Η ανάπτυξη Ήταν αυτό το μικρό επειδή τα έσοδα από τυχερά παιχνίδια μειώθηκαν ειδικά κατά 7%, μειώθηκαν από την κατάρρευση των εσόδων του υλικού Xbox (-29%). Ο επικεφαλής οικονομικός διευθυντής της Microsoft, Amy Hood, παραδέχτηκε την κλήση κερδών:

Στα τυχερά παιχνίδια, τα έσοδα μειώθηκαν κατά 7% (8% σε σταθερό νόμισμα), καθώς η αύξηση του περιεχομένου και των υπηρεσιών συνέχισε να αντισταθμίζεται από μειώσεις υλικού.

Δεν υπάρχει φαινομενικά κανένα τέλος στο βλέμμα για αυτές τις μειώσεις υλικού Xbox, οι οποίες ήταν σταθερές για πολλά τρίμηνα τώρα. Εν μέρει, μπορεί να οφείλεται ακόμη και στη στρατηγική πολλαπλών πλατφορμών της Microsoft. Μερικοί παίκτες αναμφισβήτητα δεν βλέπουν κανένα λόγο να αγοράσουν ένα Xbox όταν μπορούν να πάρουν τα παιχνίδια τους όχι μόνο στον υπολογιστή αλλά και στις πλατφόρμες PlayStation ή Nintendo. Η Microsoft πιστεύει σίγουρα ότι ο διακόπτης προς την Multiplatform, επιβεβαιώθηκε και πάλι από τον CEO του παιχνιδιού Phil Spencer μόλις πριν από λίγες ημέρες, αξίζει τον κόπο στο τέλος. Προς το παρόν, ωστόσο, οι αγώνες συνεχίζονται. Θα μπορούσε αυτό να οδηγήσει στην εγκατάλειψη του υλικού Xbox στο σύνολό του; Εκείνη τη στιγμή, η Microsoft εξακολουθεί να πιστεύει ότι μπορεί να το μετατρέψει αυτό κάνοντας το υλικό του πιο δελεαστικό από μόνο του παρά να βασίζεται σε αποκλειστικά παιχνίδια. Σε πρόσφατη συνέντευξη με τον Destin LegarieΟ Phil Spencer δήλωσε:

Θέλω να καινοτομούμε και να κάνουμε υλικό τον διαφοροποιητή. Έχουμε πάρει σε αυτό το χώρο όπου η διαφοροποίηση στο υλικό έχει μειωθεί και είναι πραγματικά «κλειδωμένα παιχνίδια» που έχουν γίνει η ταυτότητα του υλικού. Αγαπώ όταν βλέπω χειροκίνητα, όταν βλέπω μοναδικά πράγματα που κάνουν οι κατασκευαστές υλικού. Θέλω το υλικό μας να ανταγωνιστεί την εξουσία και την καινοτομία. Ας συνεχίσουμε λοιπόν η πλατφόρμα μας να καινοτομούμε με τις υπηρεσίες και το έργο υλικού που κάνουμε – είτε πρόκειται για ελεγκτή, δύναμη ή κινητικότητα.



VIA: Πηγή Άρθρου


Greek Live Channels Όλα τα Ελληνικά κανάλια: Βρίσκεστε μακριά από το σπίτι ή δεν έχετε πρόσβαση σε τηλεόραση; Το IPTV σας επιτρέπει να παρακολουθείτε όλα τα Ελληνικά κανάλια και άλλο περιεχόμενο από οποιαδήποτε συσκευή συνδεδεμένη στο διαδίκτυο. Αν θες πρόσβαση σε όλα τα Ελληνικά κανάλια Πατήστε Εδώ


Ακολουθήστε το TechFreak.gr στο Google News

Ακολουθήστε το TechFreak.GR στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας.


ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ