Μικραίνει η ομάδα ανάπτυξης πίσω από το “Mass Effect 5”
Μικραίνει η ομάδα ανάπτυξης πίσω από το “Mass Effect 5” - StarLink Greece



Η EA ανακοίνωσε ότι αναδιαρθρώνει το στούντιο των Dragon Age και Mass Effect, BioWare, μεταφέροντας έναν αριθμό προγραμματιστών σε άλλα έργα εντός της EA και εστιάζοντας εξ ολοκλήρου στο επερχόμενο παιχνίδι Mass Effect στο μέλλον.

Σε μια ανάρτηση ιστολογίου από τον γενικό διευθυντή Gary McKay, αναφέρεται ότι το στούντιο «εκμεταλλεύεται αυτήν την ευκαιρία μεταξύ πλήρων κύκλων ανάπτυξης για να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο δουλεύει η BioWare».

«Δεδομένου αυτού του σταδίου ανάπτυξης, δεν χρειαζόμαστε υποστήριξη από το πλήρες στούντιο», συνεχίζει. «Έχουμε απίστευτο ταλέντο εδώ στη BioWare και έτσι εργαστήκαμε επιμελώς τους τελευταίους μήνες για να ταιριάξουμε πολλούς από τους συναδέλφους μας με άλλες ομάδες στην EA που είχαν ανοιχτούς ρόλους που ταιριάζουν πολύ».

Το IGN κατανοεί ότι η EA έχει ήδη τοποθετήσει έναν άγνωστο αριθμό προγραμματιστών από την BioWare σε άλλους, ισοδύναμους ρόλους εντός της εταιρείας. Ένας μικρότερος αριθμός μελών της ομάδας του Dragon Age βλέπει επίσης τους ρόλους τους να τερματίζονται, και τους προσφέρεται χρόνος για να υποβάλουν αίτηση σε άλλους ρόλους εντός της εταιρείας εάν το επιλέξουν.

Η δομή της BioWare έχει αλλάξει επανειλημμένα τα τελευταία χρόνια. Το στούντιο προχώρησε σε απολύσεις το 2023, και έχει δει αρκετές αποχωρήσεις υψηλού προφίλ κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του Dragon Age: The Veilguard, η πιο πρόσφατη από τις οποίες ήταν η σκηνοθέτης Corinne Busche, που ανακοίνωσε την αποχώρησή της από το στούντιο την περασμένη εβδομάδα. Δεν είναι σαφές πόσα άτομα εργάζονται σήμερα στη BioWare, αλλά το IGN ζήτησε από την EA οποιοδήποτε σχόλιο ή λεπτομέρειες σχετικά με το πόσα άτομα επηρεάζονται από αυτήν την αλλαγή, πόσα αντιμετωπίζουν πιθανές απολύσεις, και πόσα θα παραμείνουν στο στούντιο. Η EA δεν παρείχε πληροφορίες, αλλά ένας εκπρόσωπος προσέφερε το ακόλουθο σχόλιο:

«Η προτεραιότητα του στούντιο ήταν το Dragon Age. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου υπήρχαν άνθρωποι που συνέχισαν να χτίζουν το όραμα για το επόμενο Mass Effect. Τώρα που κυκλοφόρησε το The Veilguard, η πλήρης προσοχή του στούντιο είναι στο Mass Effect.

«Αν και δεν μοιραζόμαστε αριθμούς, το στούντιο έχει τον σωστό αριθμό ατόμων στους σωστούς ρόλους για να δουλέψουν στο Mass Effect σε αυτό το στάδιο ανάπτυξης».

Το νέο εν λόγω Mass Effect ανακοινώθηκε πριν από τέσσερα χρόνια και βρίσκεται ακόμα στα αρχικά στάδια ανάπτυξης. Το IGN κατανοεί ότι η τρέχουσα στρατηγική της BioWare είναι να δώσει προτεραιότητα σε ένα παιχνίδι κάθε φορά, καθώς ορισμένοι προγραμματιστές που είχαν εργαστεί στο Mass Effect μεταφέρθηκαν προηγουμένως στο Dragon Age για να τελειώσουν το παιχνίδι και τώρα μετακινούνται πίσω. Σύμφωνα με την ανάρτηση ιστολογίου, η ανάπτυξη του Mass Effect καθοδηγείται τώρα από βετεράνους της σειράς, συμπεριλαμβανομένων των Mike Gamble, Preston Watamaniuk, Derek Watts και Parrish Ley.

Αυτή η είδηση έρχεται μια εβδομάδα αφότου η EA ανακοίνωσε ότι το Dragon Age: The Veilguard έχασε τους στόχους παικτών κατά σχεδόν 50% και μείωσε τις προβλέψεις της για το οικονομικό έτος λόγω αυτού. Παράλληλα, ανακοίνωσε τα ασθενέστερα από τα αναμενόμενα αποτελέσματα για το EA Sports FC 25. Η εταιρεία θα πραγματοποιήσει τη τηλεδιάσκεψη για τα κέρδη του τρίτου τριμήνου στις 4 Φεβρουαρίου.



VIA: Πηγή Άρθρου


Greek Live Channels Όλα τα Ελληνικά κανάλια: Βρίσκεστε μακριά από το σπίτι ή δεν έχετε πρόσβαση σε τηλεόραση; Το IPTV σας επιτρέπει να παρακολουθείτε όλα τα Ελληνικά κανάλια και άλλο περιεχόμενο από οποιαδήποτε συσκευή συνδεδεμένη στο διαδίκτυο. Αν θες πρόσβαση σε όλα τα Ελληνικά κανάλια Πατήστε Εδώ


Ακολουθήστε το TechFreak.gr στο Google News

Ακολουθήστε το TechFreak.GR στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας.


ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ