Για κάποιους ανθρώπους, το να δοκιμάζουν ρούχα είναι μια διαδικασία που τους φαίνεται κουραστική. Η επιλογή των αντικειμένων, η αναμονή στην ουρά για να βρεις το μέγεθος, το χρώμα και το στυλ πριν φορέσεις τα πάντα μπορεί να είναι χρονοβόρα και εξαντλητική. Οι διαμαρτυρίες για τον σκληρό φωτισμό και την έλλειψη ιδιωτικότητας είναι επίσης συχνές.
Έτσι, μπροστά μας έρχεται η εταιρεία Indestry από το Λος Άντζελες. Δημιούργησε έναν εξελιγμένο εικονικό καθρέφτη που σου επιτρέπει να δοκιμάσεις και να παραγγείλεις νέα ρούχα χωρίς να χρειαστεί να τα φορέσεις.
Χρήσιμη για ψώνια εν κινήσει
Οι συσκευές αυτές προγραμματίζεται να τοποθετηθούν σε μετρό και στάσεις λεωφορείου, δίνοντας τη δυνατότητα στους ανθρώπους να ψωνίσουν εν κινήσει με ελάχιστο κόπο.
Ο ιδιοκτήτης της Indestry, Alex Poulson, παρουσίασε στη The U.S. Sun τον επαναστατικό του Hero Mirror, που χρησιμοποιείται ήδη σε συναυλίες και αθλητικά γεγονότα. Οι θαυμαστές μπορούν να επιλέξουν με ποιον τραγουδιστή ή αθλητή θέλουν να φωτογραφηθούν μαζί και μια εικονική εκδοχή του είδωλού τους εμφανίζεται στην οθόνη.
Η φωτογραφία μπορεί να σταλεί στο email τους σε δευτερόλεπτα.
Η Indestry περιγράφει τον Vyu Try-on Mirror ως έναν «καθρέφτη εικονικής πραγματικότητας που θολώνει τα όρια μεταξύ φυσικών και ψηφιακών αγορών». Ο καθρέφτης χρησιμοποιεί τεχνολογία AI.
«Είτε σε ένα πολυσύχναστο κατάστημα, είτε σε ένα εμβληματικό γήπεδο ή σε κάποιον χώρο με μεγάλη επισκεψιμότητα», αναφέρει η επίσημη ιστοσελίδα τους, «το Vyu προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να φορέσουν οποιοδήποτε ρούχο σε πραγματικό χρόνο με ακριβή εφαρμογή».
Δοκιμή ρούχων χωρίς να τα φορέσεις
Ο καθρέφτης χρησιμοποιεί μια φυσική οθόνη τοποθετημένη στον τοίχο, ενώ οι χρήστες μπορούν να σαρώσουν έναν QR κωδικό με το κινητό τους, μετατρέποντας το σε χειριστήριο. Από εκεί, μπορούν να επιλέξουν ρούχα που εμφανίζονται σε 3D.
Η προηγμένη τεχνολογία παρακολουθεί τον σκελετό του χρήστη σε πραγματικό χρόνο, προσαρμόζοντας τα ρούχα σε περίπου 50-80 σημεία του σκελετού.
Αν και οι πελάτες δεν μπορούν να αισθανθούν το ύφασμα, «η υφή αναπαρίσταται για να προσομοιώσει τις λεπτομέρειες, όπως το μάλλινο ύφασμα».
Δημιουργία εν μέσω πανδημίας
Η ιδέα γεννήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, όταν οι διαδικτυακές αγορές αυξήθηκαν και οι φόβοι για κλείσιμο καταστημάτων πολλαπλασιάστηκαν.
Αν και η έννοια του εικονικού καθρέφτη δεν είναι νέα, σύμφωνα με τον Poulson, αυτό που ξεχωρίζει τον Vyu Try-on Mirror είναι η προσιτότητα και η δυνατότητα να εγκατασταθεί σε πολλούς χώρους ταυτόχρονα.
«Η τεχνολογία συχνά ξεκινάει ως ιδέα αλλά παίρνει χρόνια για να αναπτυχθεί. Πολλές εικονικές λύσεις δεν είναι επεκτάσιμες ή έτοιμες για ευρεία χρήση», εξήγησε ο Poulson.
«Η δική μας λύση λειτουργεί σε κλίμακα και είναι προσιτή για τους εμπόρους. Την έχουμε σχεδιάσει ώστε να λειτουργεί με βελτιστοποιημένο εξοπλισμό, καθιστώντας την κατάλληλη για μεγάλη εγκατάσταση σε 1.000 καταστήματα ή δημόσιους χώρους».
Έτοιμο για το μέλλον
Στόχος της Indestry είναι να ενσωματώσουν αυτόν τον καθρέφτη στα καταστήματα και να δώσουν στους καταναλωτές τη δυνατότητα να τον χρησιμοποιούν στα σπίτια τους για να βοηθηθούν με τις αγορές τους.
Οι καταναλωτές θα επισκέπτονται τις ιστοσελίδες των εμπορικών καταστημάτων και η παραδοσιακή διαφήμιση θα μετατραπεί σε μια διαδραστική και συναρπαστική εμπειρία.
«Αν ποτέ ήθελες να εξερευνήσεις τις επιλογές επτά διαφορετικών χρωμάτων από το ίδιο μπλουζάκι αλλά δεν έχεις χρόνο, τότε αυτό είναι για σένα», δήλωσε ο Poulson.
VIA: Πηγή Άρθρου
Greek Live Channels Όλα τα Ελληνικά κανάλια: Βρίσκεστε μακριά από το σπίτι ή δεν έχετε πρόσβαση σε τηλεόραση; Το IPTV σας επιτρέπει να παρακολουθείτε όλα τα Ελληνικά κανάλια και άλλο περιεχόμενο από οποιαδήποτε συσκευή συνδεδεμένη στο διαδίκτυο. Αν θες πρόσβαση σε όλα τα Ελληνικά κανάλια Πατήστε Εδώ
Ακολουθήστε το TechFreak.GR στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας.